Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale. Politicile comerciale sunt hotarate de catre producator. Produsele sunt noi, SH sau refurbished, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
Selectati produsul dorit si dati click pe acesta pentru a vizualiza detaliile sau direct butonul de adaugare in cos daca ati gasit produsul dorit.
- Te poti autentifica ca utilizator al acestui magazin. Iti poti crea cont direct din pagina de comanda sau poti cumpara fara inregistrare;
- Confirma comanda pentru produsele din cosul de cumparaturi;
- Produsele comandate sunt expediate;
- La primirea produselor, vei face plata comenzii.
Daca acest produs va satisface dorintele il puteti adauga in cosul de cumparaturi prin apasarea butonului Cumpara.
Dupa finalizarea cumparaturilor este necesara Autentificarea, Inregistrarea sau Plata fara inregistrare.
Pretul afisat al produselor contine TVA.
Cosul de cumparaturi
In acesta vor fi retinute toate produsele alese. Continutul Cosului de cumparaturi poate fi afisat permanent prin selectarea acestuia din meniul principal. Un subtotal va fi afisat mereu in timpul cumparaturilor in sectiunea “Cosul meu”. Valoarea produselor este actualizata in timp real.
Daca doresti sa mai adaugi produse in cos, apasa butonul Continua cumparaturile.
Pentru a te intoarce la cos fara a mai comanda nimic, ai la dispozitie iconita cosul meu. Aceasta se regaseste in partea de sus a paginii.
Poti verifica produsele alese si poti modifica cantitatea in care vrei sa le cumperi. De asemenea poti sterge produsele pe care nu le mai doresti. Dupa ce ai bifat pentru stergere produsul respectiv sau ai completat cantitatea dorita, selecteaza butonul Actualizeaza cosul.
Daca totul este in regula, urmati pasii ce urmeaza din sectiunea “Detalii livrare comanda” pentru a finaliza comanda.
Dupa ce toate campurile obligatorii au fost completate apasati buton “Finalizeaza comanda”.
Daca totul a fost in regula pe ecran va apare un mesaj de confirmare in legatura cu starea comenzii dumneavoastra.
Pentru a repara un produs care nu mai este in garantie
- Produsele care vor fi expediate sau aduse la magazin, trebuie sa contina in cutie, datele complete ale expeditorului (nume, adresa, adresa de mail, telefon) si o explicatie a defectului (daca se cunoaste sau nu cauza).
- Dupa constatarea defectului si evaluarea costului reparatiei, se instiinteaza clientul si se cere acceptul pentru eventualele cheltuieli.
- In situatia in care, clientul nu este de acord cu pretul, el trebuie sa plateasca taxa de constatare
- Piesele de schimb inlocuite, se inapoiaza clientului.
In cazul produselor vandute si livrate de ALTAMAG, certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala.
In cazul produselor achizitionate de la partenerii nostri, veti primi la livare pentru fiecare produs care beneficiaza de garantie, un certificat de garantie cu toate detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie. Garantia produselor achizitionate de la partenerii nostri este asigurata de catre partenerul care a vandut produsul sau de catre centrul de service autorizat al producatorului, dupa caz.
In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa de e-mail [email protected]. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.